Regulamin Crime - Dark City

§1 Ogólny Regulamin Crime

  • 1 § Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania, opiekun organizacji przestępczych ma prawo do rozwiązania organizacji bez podawania przyczyny bądź gdy uważa to za słuszne.
  • 2 § Pamiętajcie, że to jest Roleplay, liczy się immersyjność danej akcji. Niektóre punkty regulaminu mogą zostać nagięte za zgodą administracji lub za porozumieniem i konsultacją organizacji czy też gangów tego dotyczących.
  • 3 § Zakaz porywania:
    • Osób z miejsca zamieszkania
    • Osób pracujących w pracach legalnych
  • 4 § Zakaz podszywania się pod gangi czy organizacje przestępcze.
  • 5 § Zakaz zawierania sojuszy na strzelaniny (nie tyczy się to konwoju zatrzymanego).
  • 6 § Zakaz agresywnych akcji w miejscach prac legalnych i ich inicjowania.
  • 7 § Zakaz działania na szkodę organizacji przestępczych czy też gangów (ubieranie się w ubrania charakterystyczne dla przeciwnej organizacji i robienie im przypału itp.).
  • 8 § Zakaz używania w trakcie agresywnej akcji RP masek i nakryć głowy, które zmieniają kształt (hitboxy), objętość głowy oraz tych, które są kuloodporne, tak jak: hełmy motocyklowe czy kaski jednostek sheriffowskich.
  • 9 § Zakaz ubierania się jak tzw. klauny. To jest serwer Roleplay, a nie jakaś bojówka czy jakiś inny cyrk!
  • 10 § Zakaz korzystania z Darkweb na zasadzie chatu. Darkweb to miejsce, w którym zamieszcza się ważne informacje lub je pozyskuje, bądź zamieszcza ogłoszenia kupię/sprzedam.
  • 11 § Podczas zatrzymania was przez LSPD powinniście czuć respekt do stróżów prawa i odgrywać częściowe "JailRP" (lęk przed pójściem do więzienia). Tyczy się to również pobytu przez was na szpitalu po strzelaninie - nie powinniście inicjować dalszej agresywnej akcji RP, chyba że widzicie fajną akcję RP.
  • 12 § Zabicie NPC jest kwalifikowane jako popełnienie przestępstwa.
  • 13 § Osoba karana wyrokiem prawomocnym musi liczyć się z brakiem możliwości pracowania we frakcjach legalnych tj. LSPD, DOJ, EMS (EMS tyczy się tylko czynu 2 tyg. przed).
  • 14 § Przejście na inny wariant grupy przestępczej (gang uliczny na organizację i na odwrót) jest niedopuszczalne.
  • 15 § Limit osób na agresywną akcję z strony Crime wynosi 10 osób na 10 osób.

§2 Zasady Crime

  • 1 § Na serwerze świat przestępczy jest rozdzielony na gangi i inne organizacje przestępcze. Między tymi dwoma grupami nie powinny być prowadzone agresywne akcje RP.
  • 2 § Każdy gang, organizacja przestępcza ma obowiązek zaprosić na swój serwer Discord administratora i nadać rangę z funkcją administratora.
  • 3 § Tereny gangów są objęte tzw. strefą immersji, gdzie szczególnie administracja będzie patrzeć na zachowanie graczy.
  • 4 § Niekonsekwentne prowadzenie postaci w gangu lub w organizacjach nie będzie tolerowane. Organizacje oraz zwłaszcza gangi mają konsekwentnie trzymać się swoich barw. Dotyczy to ubioru jak i pojazdów.
  • 5 § Omerta - Pamiętajcie, że w organizacjach członkowie muszą ją złożyć IC, a żeby na jej podstawie dostać pozwolenie na FCK osoba wnosząca o nie musi posiadać dowód na to, że owa przysięga została złożona. W przypadku gangów ulicznych samo wstąpienie w ich szeregi wiąże się z tym, że za łamanie zasad gangu czy opuszczenie gangu grozi FCK, jeśli OG o nie wystąpi.
  • 6 § Dozwoloną neutralną interakcją wśród wszystkich organizacji jest handel.
  • 7 § Jedyna dozwolona organizacja do rozprowadzania broni jest Mafia, która dostarcza im Handlarz.

§3 Regulamin Organizacji

  • 1 § Zakaz zbierania haraczy na pracach legalnych (będzie to karane banem nawet do 128 h).
  • 2 § Członek organizacji przestępczej ma prawo odejść od organizacji tylko i wyłącznie za zgodą szefa organizacji. W przeciwnym razie organizacja przestępcza ma prawo do wymierzenia najwyższej kary – FCK (aby wykonać FCK należy uzyskać zgodę administracji poparte dowodami).
  • 3 § Obowiązuje kategoryczny zakaz "wjazdów" na siedziby organizacji przestępczych. Wyjątkiem jest sytuacja w której członkowie danej organizacji uciekają do swojej siedziby oraz nadane zlecenie przez Handlarza/Mafię (nie tyczy się przemyślanych akcji RP).
  • 4 § Organizacje przestępcze mają do każdego 3 dnia miesiąca płacić dzierżawę za siedzibę w wysokości 200.000$ (weryfikacja). Organizacje bez weryfikacji tracą siedzibę oraz ich organizacja zostanie rozwiązana.
  • 5 § Limit członków organizacji przestępczej wynosi 35 osób.
  • 6 § Zakaz wjeżdżania na ośki gangów przez organizacje przestępcze, ich interiorów oraz kampienia na ich terenach (bez powodu).

§4 Regulamin Gangów

  • 1 § W gangu się rodzisz i w nim umierasz.
  • 2 § Gangi uliczne mogą zaatakować wrogą ośkę maksymalnie raz na 32 h.
  • 2.1 § Podczas atakowania wrogiej ośki jeśli strona atakująca wygra, ma kompletny zakaz przeszukiwania oraz zabierania przedmiotów stronie przegranej. Lecz jeśli strona atakująca ośkę przegra to strona broniąca ośkę ma zezwolenie na przeszukiwanie i zabieranie przedmiotów stronie atakującej.
  • 3 § Zakaz wykorzystywania przez gangi pojazdów o charakterystyce sportowej w swoim Roleplay'u związanym z gangiem. Gangi mogą korzystać z pojazdów, które są adekwatne do ich RP. Gangi uliczne - sedany, lowridery, SUV'y typu Navigator, Escalade, Baller. Gangi/kluby motocyklowe - głównie motocykle i pojazdy typu Van, Bus.
  • 4 § Zakaz przyjmowania do gangów osób, które nie spełniają warunków fizycznych (np. kolor skóry) oraz ich pochodzenie jest nieadekwatne do gangu (tożsamość).
  • 5 § Wszystkie gangi obowiązuje limit członków. Aktualnie limit wynosi 25 graczy na gang.
  • 6 § Gangi mają do każdego 3 dnia miesiąca wyrazić chęć i odbyć weryfikację na DC. Gangi bez weryfikacji tracą siedzibę oraz ich organizacja zostanie rozwiązana.
  • 7 § Gangi mają obowiązek weryfikować nowych członków pod względem wiedzy na temat HoodRP oraz przeszkolić ich w tym zakresie odnośnie naszego serwera.
  • 8 § Gangi mogą atakować inne gangi na ich terenie tylko sposobem na tzw. Drive-By. Polega na uformowaniu np. 3 samochodowego konwoju i poruszanie się po wrogim terytorium prowokując wrogi gang do reakcji. To gang, który jest na swoim terytorium decyduje, gdzie wyniknie walka i czy w ogóle do niej dojdzie (oczywiście jak już dojdzie do strzelaniny można wyjść z auta).

§5 Regulamin Narkotyków

  • 1 § Zakazuje się kampienia na narkotykach tylko i wyłącznie w celu strzelania.
  • 2 § Zakazuje się jeżdżenia na tak zwanego "Janka" na narkotyki twarde, bez żadnej broni oraz możliwości obrony przed napastnikami.
  • 3 § Jeśli na narkotykach twardych znajdzie się tak zwanego "Janka" min. 3 razy, po zgłoszeniu z dowodami do administracji, dana organizacja która zgłosiła "Janka" ma prawo do FCK osoby.
  • 4 § Zakaz zbierania, kontrolowania jakichkolwiek narkotyków twardych przez gangi.
  • 5 § Zakaz zbierania, kontrolowania plantacji zioła przez organizacje przestępcze.
  • 6 § Zakaz sprzedaży jakichkolwiek narkotyków na swoim terenie przez gangi.
  • 7 § Podczas agresywnej akcji Roleplay pomiędzy organizacjami [kontrola narkotyków] jedna strona konfliktu może wykorzystać maksymalnie 2 bronie automatyczne. Tyczy się to interakcji Crime vs Crime tylko i wyłącznie.
  • 8 § Mafia ma prawo wjechać na teren narkotyku i zastrzelić dane osoby (z podstawą imersyjną).